Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2016, 10:53   #9
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
Hoi hoi, wat bedoel je met raar haar? Bedoel je dat het wat droger wordt? Want dat vind ik namelijk juist fijn aan Denorex, dat het het haar goed schoonmaakt. Bij andere shampoos heb ik vaak het idee dat er iets achterblijft in het haar, bijvoorbeeld één of ander bestanddeel dat het haar soepel moet houden (zoals in Dermolin), dat geeft dan het gevoel alsof ik mijn haar helemaal niet gewassen heb, en dat gaat dan ook sneller jeuken. En bepaalde shampoos lijken ook de hoofdhuid niet goed schoon te maken, en dan krijg ik alleen maar meer last. Ik heb een tijdje geleden een paar keer Head en shoulders geprobeerd, 2 verschillende versies, omdat ik er hier op het forum heel goede dingen over had gelezen (mensen die al van alles hadden geprobeerd en hier wel baad bij bleken te hebben). Maar het maakte mijn haar heel erg greasy, het laat iets achter op mijn huid en haar, wat mijn huid nog verder irriteert. Zodra ik het spul op mijn hoofd deed voelde het al naar, en als mijn haar droog was dan voelde het zoooo vies! Alsof ik iets in mijn haar had gesmeerd dat ik er vervolgens niet had uitgewassen. De Denorex is de fijnste shampoo die ik tot nu toe gebruikt heb. Maar helaas kan ook deze shampoo mij er niet vanaf helpen, enkel de boel iets verlichten.
Effie is offline   Met citaat reageren