Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2022, 21:33   #3
UlpiaNovio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2021
Berichten: 91
Geslacht:
Hi!

Ik ben zelf 3 maanden geleden behandeld door Esteworld. Ook bij mij was het inderdaad een teruggetrokken haarlijn (inhammen) en dunner wordend haar. Esteworld heeft daarom de hele voorkant opgevuld met grafts omdat het voorste ‘plukje’ eigenlijk als verloren beschouwd moest worden. Dit waren ook erg dunne donshaartjes.

Wat Essengen6 betreft: Hierbij even een update van de situatie na 2 maanden gebruik. Zoals je ziet was mijn kruin erg licht qua kleur, dunner & kaler. Maar oprecht tot mijn verbazing heeft het na pas 2 maanden gebruik al een mega resultaat opgeleverd. Ik moet wel erbij zeggen dat ik bij Esteworld ook de Acell behandeling heb gehad. Dit zijn enkele (dacht 8) injecties die ze geven tijdens de haartransplantatie met een of andere stamcell techniek. Ook was ik hierover erg sceptisch maar las ik toch veel goede recensies hierover.

Ik weet niet welke van de 2 zijn werk zo goed doet, de Essengen6 of de Acell maar ik denk dat de combinatie van beide echt zijn werk doet bij mij. Ik merk dat de bestaande haren dikker worden en niet meer van die lichte donshaartjes zijn. Het echte resultaat van beide is meestal pas na 5-6 maanden goed zichtbaar, dus ben erg benieuwd hoe dat gaat zijn!

But hey, mocht je vragen hebben over de behandeling, stel ze gerust. Ik weet zelf als geen ander hoe fijn het is als vragen vooraf door lotgenoten/behandelde beantwoord zijn!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 6178252F-8BAA-46C6-BC02-53A8CAB36591.jpg‎ (144,3 KB, 101x gelezen)
Bestandstype: jpg 0A302BF8-4089-46EB-B903-4E24C7B25E41.jpg‎ (133,8 KB, 98x gelezen)
UlpiaNovio is offline   Met citaat reageren