Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2021, 15:01   #14
Futmrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2019
Berichten: 33
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haardokter Bekijk bericht
Beste Timy,


Het verhaal kent twee kanten en ik wil hier op het forum vanwege privacy van Futmrs niet al te gedetailleerd op in gaan.


Ik heb haar meerdere keren opgeroepen om op nacontrole(s) te komen en het te tonen zodanig dat er stappen konden worden ondernomen. Dit werd helaas afgeslagen. Erg jammer want zo kan zowel de arts/kliniek als de klant zelf niets van opsteken en houdt je beiden een bittere nasmaak na.



Vertrouwen en verplichtingen komen van twee kanten en een behandeling eindigt niet na verlaten van de kliniek deur maar eindigt rond 12 maanden na de eindcontrole.



Futmrs erg jammer dat je zo vroegtijdig het vertrouwen in ons hebt verloren maar wens je nu een goed resultaat toe.


Dr E.
Dankjewel voor je berichtje. Dit stel ik dan wel weer op prijs. Voor mij heeft het vooral te maken met de manier van reageren en dat had naar mijn idee (ook al vóór die voorgestelde nacontrole) anders gekund. En qua afstand is uw kliniek en die van Dr Bisanga net zo'n lange afstand dus het is niet makkelijk om zomaar even op en neer te komen als er niet fijn op gereageerd wordt. Maar eind goed al goed, het resultaat mag er nu 100% zijn en wordt een mooie hergroei! Ook met de oude haren er in.
Futmrs is offline   Met citaat reageren