Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2020, 01:48   #24
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Ja hij voegt weinig toe op haarweb,behalve dan onzin lullen en geobsedeerde vage wiet/drugstopics aanmaken volgens mij een junkie ofzo Loopt alleen maar te schreeuwen en iedereen te beledigen die er een andere mening op nahoudt net een klein kindje,achja vrijheid blijheid ofcourse.
Geobsedeerd door drugs? Waar heb jij het in godsnaam over.......Kan je niet begrijpendlezen ofzo? Iedereen moet doen waar die zin in heeft. Wie beledigde eerst de ander met drugs gebruik jij of ik? Dit terwijl ik simpelweg geconstateerd heb dat junks een weelderige haarbos hebben en dit deel ik met lotgenoten! Wat is hier zo vreemd aan? Wordt het niet is tijd dat jij gewoon naar bed gaat beste man, kom met normale comments of houdt je drugs beschuldigende onbeschofte en op niets gebaseerde commentaar voor je?
Voor de 100ste keer ik heb nog nooit drugs gebruik, en jij bent hiermee begonnen, omdat ik en andere mening heb dan jij of beter gezegd iets geconstateerd heb wat jou niet is opgevallen. Waarom draai je de boel om? lees je eigen berichten is terug.......Je voegt totaal niets toe en loopt alleen maar te zeiken hier!

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 5 augustus 2020 om 01:56
Hairgroww is offline   Met citaat reageren