Los bericht bekijken
Oud 25 september 2020, 09:18   #49
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Goedemorgen!
We zijn alweer 4 maanden onderweg. Allereerst wil ik zeggen dat er veel progressie is sinds maand 3, zeker de rechter inham begint al voller te worden (best donkerhaar ook trouwens). Als ik in de avond zonder licht kijk, zie ik al een nieuwe haarlijn. maar ook bij de linkerinham is er veel aan het groeien, al is het iets minder vol.
Als je de op de eerste foto kijkt zie je wel dat de haarlijn niet symmetrisch is links met rechts, daar stoor ik mij soms aan, dus wellicht laat ik dat in de toekomst nog aanpassen, maar eerst even het eindresultaat afwachten. Het is gelukkig geen groot verschil, kan dat vast wel met een beetje bijscheren en in modelbrenger een beetje oplossen (hoop ik), maar het is wel jammer, maar dit had ik eerder al gepost.
Verder ben ik benieuwd, hoeveel verdikking mag ik nog verwachten? Ik zit nu op 4 maanden, wordt het nog 2x zo dik?
En daarnaast
Nu verberg ik mijn inhammen door een soort middenscheiding, wanneer verwachten jullie dat ik er een beetje een kapsel van kan maken en het niet meer hoef te verbergen?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en hoop op antwoord op mn 2 vragen, succes met jullie proces. Ook voor vragen voor jullie proces mag je mij contacten..

Groetjes Klaas



Laatst gewijzigd door Haarklaas; 25 september 2020 om 09:21
Haarklaas is offline   Met citaat reageren