Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2021, 16:26   #2
Rubinho
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2020
Berichten: 11
Geslacht:
Eerste 12 dagen na haartransplantatie

Na de behandeling

Momenteel op de 12 de dag na de behandeling. De behandeling zelf was voorspoedig verlopen, de prikken zijn inderdaad gemeen maar verder de hele dag geen pijn gehad. Uiteindelijk zijn er 1950 grafts verplaatst in plaats van de 1750 grafts die vooraf geschat werden. Verder heb ik erg goed en dik donorhaar, ik heb volgens de dames van het behandelteam daarom een hoge kans op een mooi resultaat. De dagen na de behandeling op redelijk op de bank kunnen slapen met een nekkussentje. Geen pijn gehad, heb dus ook geen pijnstilling genomen. Wel had ik de 2de tot 5de dag redelijk veel zwelling (als op de foto ook wel te zien is), daarnaast ook veel jeuk in het donorgebied. Vooral de jeuk was soms echt even op je tanden bijten. Vanaf dag acht begonnen de korstjes van mijn transplantatiegebied te vallen, en momenteel is het zo goed als korstvrij. Verder nog geen uitval van het nieuwe haar gehad, dus dit zal de komende dagen (helaas) wel gaan beginnen. Tot nu toe nog heel erg tevreden met het verloop van het proces!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Dag 3 zwelling.jpg‎ (144,1 KB, 323x gelezen)
Bestandstype: jpg Dag 7_8 voor(1).jpg‎ (152,3 KB, 428x gelezen)
Bestandstype: jpg Dag 7_8 voor.jpg‎ (146,0 KB, 294x gelezen)
Bestandstype: jpg Dag 12 voor.jpg‎ (148,4 KB, 393x gelezen)
Bestandstype: jpg Dag 12 achter.jpg‎ (143,7 KB, 299x gelezen)
Rubinho is offline   Met citaat reageren