Los bericht bekijken
Oud 27 januari 2021, 15:14   #9
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Begrijp de kritiek niet.
Wij hebben die test niet uitgevonden, wij gebruiken dit enkel als middel om betere resultaten te verkrijgen.
Wat is daar verkeerd aan?

Misschien geloof je niet in DNA?

BESTE PROHAIR,

ONDER IS HET ANTWOORD OMTRENT DE ECHTHEID DNA-TRICHOTEST DIE JULLIE AANBIEDEN VAN UNIVERSITEIT LEIDEN, AFDELING KLINISCHE GENETICA, PROFESSOR dr...
Universiteit Leiden staat wereldwijd hoog aangeschreven als het gaat om DNA-onderzoeken, hier hebben ze de allernieuwste en de laatste snufjes/onderzoeken omtrent DNA/genetische onderzoeken. En zij kennen deze TrichoTest totaal niet, en geloven niet dat dit ook zou kunnen! DUS PROHAIR, GA A.U.B. NIET MEER MENSEN NOG MEER MISLEIDEN MET DEZE ONZIN, EN OP DE RUG VAN KWETSBARE MENSEN NOG MEER RIJKER EN RIJKER WORDEN!!

Geachte,


Ik ken deze test niet, maar het lijkt me op zijn minst twijfelachtig. Ze kunnen ongetwijfeld onderzoek inzetten naar de varianten in de genoemde genen, maar de stap richting kliniek is lastig, omdat kaalheid deels een genetische aanleg is dat door waarschijnlijk vele varianten in het erfelijk materiaal (zijn alle plaatsen die hierbij betrokken vertegenwoordigd in deze proef, hoeveel evidentie is er voor het includeren van deze varianten, hoeveel ervaring is er met een positieve uitkomst) wordt veroorzaakt in combinatie met factoren van buitenaf. Dit wordt een multifactoriële overerving genoemd. Ook de response op medicatie is zoals u weet deels genetisch bepaald, mar de hieronder genoemde varianten zitten niet in onze panels waarvoor wij voldoende evidentie hebben om het toe te passen.

Maar goed dat is een genetische invalshoek, ik ben geen dermatoloog. Toch zou ik mijn geld hier niet aan besteden, tenzij men veel bewijs kan overleggen dat dit ook echt zin voor u heeft.

Hartelijke groet,

Laatst gewijzigd door Henk; 17 mei 2021 om 16:01
Hairgroww is offline   Met citaat reageren