Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2021, 15:40   #8
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Ik stel vast dat je beweert dat alle deskundigen hetzelfde beweren over de werking van de Trichotest. Ik kan me niet inbeelden dat dit een feit is aangezien er heel veel experts rondlopen op onze planeet. Bovendien is dit een niche test, en wellicht hebben weinig experts er ervaring mee. We zullen dit uiteraard opvolgen.

Uw bewering dat "Sulfotransferase enzymatic' niet getest wordt is compleet onjuist. Dit staat op bladzijde 15 van mijn test. Indien je zelf de test had ondergaan zou dit je wellicht bekend zijn.

De test in het youtube filmpje is mij net als de firma onbekend, maar wel interessant. Dus ik kan hierover geen mening geven zonder daar onderzoek naar te doen. Ik laat dit over aan de artsen, zelf ben ik geen arts en kan dus geen advies hierover geven.
''Sulfotransferase enzymatic'' is het allerbelangrijkste enzym waarvan wetenschappelijk is bewezen dat deze het meeste invloed heeft op de werking van Minoxidil, en dan zou je moeten verwachten dat dit enzym op deze lijst waar alle belangrijke factoren vermeld worden ook dit enzym moet staan?
Is het mogelijk om deze bladzijde 15 ook te kunnen tonen?

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 1 februari 2021 om 15:45
Hairgroww is offline   Met citaat reageren