Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2021, 12:22   #59
Tom12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2020
Berichten: 113
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarklaas Bekijk bericht
Ha haarhebbers,

We zijn weer 5 maanden verder na HT. Ik denk dat ik niet de enige ben, maar naarmate het proces langer duurt, ben ik minder met mijn haar bezig. In de eerste maanden zat ik wel 10x per dag te zoeken op internet naar info over haar en HT's en ook op dit forum. Nu Maximaal 1x per dag, soms zelfs dagen niet. Ik denk dat dit positief is, je wordt minder onzeker over je haar en hoeft het niet meer te verbergen, ook is er niet veel meer op te zoeken, want je weet al zo veel, maar ook omdat er progressie is, je er weinig aan kan veranderen en er meer acceptatie komt.

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben nog niet tevreden. Mijn linker inham is nog erg dun behaard en ook mijn rechterinham (ook al is die beter) kijk je zo doorheen in het licht. De haren zijn ook krullend en stug, de structuur is heel anders dan de andere haren. Dit kun je heel goed ziet van dichtbij.
Duss: als je in het licht buiten bent en iemand staat dichtbij, ziet het erg dun, nep en een beetje vreemd uit.
Maar is het avonds, donker of je hebt tegenlicht, of je bent of afstand, dan ziet het er goed uit en ziet je echt veel verbetering tov vroeger.

De foto's laten vooral het tweede punt zien, dus het ziet er goed uit in het donker of met tegenlicht, maar het is niet mooi of vol in het licht.
Mijn linkerinham is echt minder bedeeld, deze bedek ik ook (semi-zijscheiding). Ook draag ik mijn haar sowieso niet helemaal naar achteren (meer omhoog) en houd ik het erg droog, weinig wax erin dus en föhnen vooraf, zo lijkt het voller.

Ik hoop stiekem dat er nog goede progressie gaat komen, dat vooral de linker inham echt voller wordt en dat mijn haar ook in de toekomst iets meer naar achter gedragen kan worden of dat ik het niet zo voor hoeft te föhnen om het zo vol mogelijk te laten lijken. Daarnaast is het belangrijkste mijn inziens dat de structuur ook gaat veranderen, zeker op mijn temple point is dat erg raar dat het krullend is en stug, het haar op je temple heeft deze structuur normaal niet, dat geeft een vreemd aanzicht.

Wat zijn jullie ervaringen, mag ik nog significante verbetering verwachten in maand 6-12?
Groetjes Klaas



Wat een mooi resultaat so far zeg. Ik vind de nieuwe haarlijn heel mooi gezet, daar had de arts m.i. een goede kijk op.
Tom12345 is offline   Met citaat reageren