Los bericht bekijken
Oud 19 april 2021, 02:23   #35
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
Men reageert hier wel erg heftig, maar de assumptie dat je op basis van een DNA-test met de stand van de huidige wetenschap de conclusies kan trekken die worden gesuggereerd is nogal out-there. Als bverotti dan claimt dat vrijwel de hele wetenschappelijke wereld het met hem eens zou zijn, is het wel zo netjes om daar dan ook wat verwijzingen bij neer te pennen.
Want inderdaad, de enige experts die in deze threads aan het woord zijn geweest vinden de test (mijns inziens terecht) luchtfietserij.

"Vrijwel de hele wetenschappelijke wereld" -> laat maar horen dan.
Geloof me als Bverotti zijn verhaal voor maar 1% wetenschappelijk kon onderbouwen dan had hij dit direct gedaan, eerst deze DNA-test topic starten(met het idee nog meer slachtoffers binnen te scoren), en zodra het te heet onder de voeten wordt druipt hij af!
Er zijn meerdere mensen die het onderste steen naar boven hebben gehaald, en er bleek geen enkele wetenschappelijk bewijs te zijn, en alles bleek gebaseerd te zijn op misleiding en marketing(vooral de term ''DNA'' is marketingtechnisch zeer aanlokkelijk)

Ik kan je nu ook alvast het antwoord verklappen betreft de vraag aan Bverotti over zijn bewering "Vrijwel de hele wetenschappelijke wereld"
DEZE ANTWOORD GAAT ER NOOIT KOMEN, WANT DIT BEWIJS BESTAAT NIET, EN HEEFT OOK NOOIT BESTAANT EN DAT WEET BVEROTTI ZELF OOK!!

Geloof me, het hele verhaal over "Vrijwel de hele wetenschappelijke wereld" is pure misleiding, en is net zo misleidend als de hele DNA-Test die ze aanbieden!
Echt jammer dat klinieken/artsen zo ver gaan dat ze gaan liegen over wetenschappelijk bewijs, en vervolgens niet thuisgeven wanneer men hierom vraagt!
Hopelijk kan ik met mijn ervaring andere mensen deze DNA-Ellende besparen.

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 20 april 2021 om 01:33
Iliasilias is offline   Met citaat reageren