Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2008, 10:34   #3
Myllie
Niet in hokje te stoppen
 
Myllie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 139
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mylène
Mijn moeder heeft ook een parfumie-allergie. Zij koopt altijd alles van Clinique bij de Bijenkorf geloof ik, maar is hartstikke duur! Ik was laatst bij de Hema en zag tot mijn verbazing dat ze daar heel veel parfumvrije artikelen verkopen, dus ik denk dat je daar wel kunt slagen voor een parfumvrije conditioner! Succes!

Even helemaal offtopic, maar mooie site! Ik denk dat ik die eens aan m'n moeder toon. Volgens mij denkt ze dat ik gek ben omdat ik me zoveel zorgen maak over haar... Maar dat doet blijkbaar iedereen met AGA!


Ik heb het bovenstaande maar even naar hier gekopiereerd aangezien het niet over parfum gaat

Gek? Tuurlijk ben je niet gek! Ik las je berichtje dat je nog 5 maanden wil proberen het beste eruit te halen en er dan de brui aangeeft! Ik denk er ook zo over, neem dan nog iets meer troep dan jij maar echt helpen wil het niet! Heb besloten dat ik in iedergeval de Lasercomb nog ga proberen, je weet maar nooit.. Heb mezelf ook vaak de vraag gesteld; Als ik nu nog behoudt wat ik heb, kan ik daarmee leven?? Nou ik denk het niet.. Begrijp echt helemaal wat je voelt! En 19 wat jong zeg.. Ik ben 23 en vond dat al superjong.

Bedankt voor je compliment over mijn site.. Vond gewoon echt dat ik dat moest doen.
Het kost echt heel veel tijd maar hoop dat het snel helemaal compleet is. Hoop je daar gauw nog eens te zien! En voor nu, wil ik alleen nog maar toevoegen dat ik je dapper vind
__________________
1x daags 1.25 mg finasteride sinds oktober 2007
2x daags minoxidil 2 mg sinds december 2007
Yasminepil sinds oktober 2007
Rooscure 2x per week tegen de pijn
Nioxin shampoo 1x per week
Omega 3 visolietabletten 1x daags

Gestopt:
dianapil na een jaar gebruik (sinds okt dit jaar ivm enorme stemmingswisselingen)
androcur (sinds oktober 2007)
finasteride (sinds mei 2008)
minoxidil (december 2007)

Sinds november 2008: blijkbaar geen AGA maar telogeen haarverlies, trichodinie, onder behandeling bij dr. Pasch.
Nieuwe diagnose: Alopecia Areata Diffusa + trichodinie
Haar over hele hoofd zo ontzettend dun --> Volledig haarwerk

http://www.alopecialotgenoten.nl <-- vernieuwd!
Let op, alleen voor vrouwen!!

Laatst gewijzigd door Myllie; 4 januari 2008 om 10:36
Myllie is offline   Met citaat reageren