Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2022, 16:40   #2
samsara
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2021
Berichten: 17
Geslacht:
Hallo, ik heb zelf ook in eenzelfde situatie gezeten als jij. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Er zijn veel klinieken met verschillende klantervaringen, zowel positief als negatief, en sommige klinieken maken ook nog eens gebruik van nep-reviews.
Om het nog moelijker te maken zijn er ook nog eens enorme prijsverschillen zoals je zelf hebt ondervonden.
Uiteindelijk heb ik mijn keuze kunnen maken, na veel uitzoekwerk. En omdat ik me goed voel bij deze kliniek, heb ik ook besloten hun advies blindelings te volgen. Dit is erg persoonlijk, zo heb ik bij de intake bij sommige klinieken bijv. gladde of popie jopie personen gesproken, waarop ik meteen afknap. Een ander vindt dit bijv. veel minder storend.

Gezien mijn HT pas in november dit jaar plaatsvindt (ivm wachtrij en mijn persoonlijke situatie) heb ik ook besloten om eerst een stabiele haarsituatie met Essengen te creeren. Dit gebruik ik nog maar een week, dus resultaten moet zich nog laten blijken.

Essengen is een soort hormoontherapie, dus er is niets blijvends aan. Als je stopt, kan het degraderen zo weer doorgaan. Waar ik wel op hoop is dat je bij een bepaalde leeftijd minder DHT aanmaakt. Dus als je voorbij die leeftijd stopt je misschien wel minder schade berokkend. Maar dat is slechts mn eigen theorie.
samsara is offline   Met citaat reageren