Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2022, 00:41   #5
loremipsum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2021
Berichten: 3
Geslacht:
Dank beiden voor jullie antwoorden! Inderdaad, door de bomen het bos niet meer zien is aardig correct. Dus toch maar zoveel mogelijk zelf beredeneren wat voor mij het beste van toepassing, en naar mijn gevoel luisteren.

@Ulpanovio, wat een prachtig resultaat zeg. Zou ik erg blij mee zijn! Ik ben nu net een week of 3 bezig met Essengen, dus nog te kort om echt resultaat te zien.

Voordat ik de HT doe, probeer ik de scenario's een beetje op een rij te zetten.

Scenario 1: een leven lang Essengen6 gebruiken, als een ritueel bij het tandenpoetsen. Leven lang klinkt wel héél lang. Maargoed, ik vraag me dan dus nog af; als ik het door blijf gebruiken, bevriest de situatie dan? Of wordt het toch in de loop der jaren op een natuurlijke manier minder dik en valt jet uit, dus ondanks het doorlopende gebruik van de Essengen 6? In dat geval werkt de Essengen 6 dan alleen vertragend.

Scenario 2: Je stopt toch na een aantal jaar bijvoorbeeld omdat je klachten krijgt van de Essengen. Dan is er een grote kans dat mn haar bovenop uit gaat vallen, behalve het getransplanteerde haar. In dit scenario vraag ik me heel erg af of het er niet raar uit gaat zien om alleen aan de voorkant getransplanteerd haar over te houden, + daarnaast de eeuwige krans.
loremipsum is offline   Met citaat reageren