Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2005, 07:58   #48
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Pierre,

Mijn complimenten over de rustige wijze waarop je de verzuringtheorie uitlegt en de verzuring aanpakt.
Deze theorie is niet algemeen bekend en geaccepteerd, door inderdaad een gebrek aan kennis over hoe het lichaam als geheel samenwerkt en de natuurgeneeskunde.

Pierre and the rest of us,

Ik ben zelf ook bezig om de verzuring aan te pakken en into kruiden en natuurgeneeskunde (als hobby en noodzaak, al heel lang)
Ik zal proberen dit weekend hier meer over te schrijven.
Maar ik heb weinig gesurfd op dit haarweb vanwege familieomstandigheden.
Mijn moeder kreeg weer een bobbeltje, met borstkanker. Ze is weer geopereerd en moet nog bestralingen en een second opinion.
Zodoende ben ik en voor mezelf en voor haar bezig met het verbouwen van een wel heel bijzonder plantje. Ik zal dit weekend meer schrijven hierover!
Met een massa's links.

Nog een paar tips aan mensen die hun verzuring aan willen pakken:
- eet veel groenten en fruit
- schrap alle suiker. Zelfs een theelepeltje suiker doet gedurende 6 uren een aanslag op je immuunsysteem.
- schrap alle verkeerde vetten. Dus niet bakken in zonnebloemolie, want door de verhitting zet deze om in de verkeerde vetten.
WELl: meervoudig onverzadigde vetzuren over je salades!
Zoals budwig-olie, olijfolie etc.
-voor die-hards: het raw-living-food dieet.
Dat lukt mij zelf niet. Maar ik eet gewoon wel veel groente en fruit en zorg ervoor dat ik mijn gerechten zo kort mogelijk verwarm.
En ga dit weekend mandjes halen om in te stomen
- Er zijn ook veel mensen die baat hebben bij het bloedgroependieet.
Omdat elke bloedgroep als het ware antistoffen aanmaakt voor bepaalde voedingsmiddelen en je lichaam dus op sommige voeding positief of negatief, met een ontstekingsreactie reageert. Door hier kennis van te hebben, maak je het je lichaam veel gemakkelijker gezond te blijven of te worden.

Ik moet nu weg want ik moet zelf weer de trein halen naar het Antoni van Leeuwenhoek omdat ik niet helemaal gerust ben over een bobbeltje wat ik bij mezelf ontdekte een paar maanden geleden. Ik wil er nog een keer naar laten kijken. Het leek de vorige keer alsof ze de punctie te ver boven het bobbeltje hadden gedaan. Dus voor de zekerheid, nog maar een keer...
Hopen dat ik gezond blijk te zijn.

groetjes en liefs aan u allen
lanne is offline   Met citaat reageren