Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2022, 11:10   #8
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lang Bekijk bericht
Precies dit. Visus heeft bij mij m'n haarlijn ook vol gestouwd met multi-grafts. Dus grafts waar meer dan 1 haar uit groeit... dat hoort niet en dan krijg je dat effect. Is bijna nergens te lezen, kom je pas achter als je extreem goed gaat verdiepen of gaat googlen op rariteiten die jij zelf opmerkt NA de transplantatie. Oplossing is idd nog een transplantatie waarbij ze single grafts voor je huidige haarlijn plaatsen en/of de multigrafts weghalen (en ergens anders plaatsen, anders ook zonde). Één van de dingen waar ik echt niet mee tevreden ben bij Visus... ook al weet ik nog niet hoe het resultaat gaat zijn. Ik vind het iig smerige praktijken die de onwetenden onder ons niet weten, ook niet na best uitvoerig onderzoek.
ik heb het vermoeden dat ze bij Visus helemaal niet zo ervaren zijn dan ze doen overkomen. ze noemen zichzelf de nummer een haarkliniek van Nederland enkel om klanten te winnen. bij dit bedrijf gaat het enkel om geld.

lees mijn laatste post over hun. https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40359
hairry is offline   Met citaat reageren