Los bericht bekijken
Oud 10 december 2006, 15:05   #3
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Haartransplantatieplanning!

Meningen kunnen verschillen!

Ik vindt de mening van deze fue-belg weer volledige onzin!

Meer littekenweefsel/spanning jajaja je brult maar wat hoor vindt ik!

Heb zelf meerdere strips ondergaan met een gemiddelde van 1200+ en heb nu een super gevoel op mijn achterhoofd, hoe kan dit dan Bartje?

Vertel eens hoeveel inplanters werken er dan bij Prohair in Meghelen?

Hoesnel zetten deze in en werken ze samen etc..? Hoeveel grafts per uur!

Fue-haartransplantatie is alléén voor de afwerking wanneer snap jij dat nou eens! Altijd dat gelul over de pijn wat een strip-ht zou veroorzaken! Jou afschrik methodes werken niet hoor, waarom heeft jou dr. Jones dan nu zelf een stripje gedaan tegen zijn haaruitval!

De vraag is of het verstandig is om grote mega- of gigasessies uit te voeren!
Deze worden ook vaak in niet gunstige gevallen gedaan!
Worden zustertjes niet moe bij zo´n grote behandeling en is het niet verstandiger om het gewoon step-by-step te doen!
Om een goede haardichtheid te behalen kan men beter meerdere verdichtingssessies doen binnen een korte tijd, dit geldt zeker voor het ontstaan/crieeren van een nieuwe haarlijn!

Binnen een korte tijd naar een zo goed mogelijk resultaat met kwaliteit gaat gewoon beter in meerdere sessies, en nogmaals extra voor jou ter afwerking erna kan men eventueel een fue-haartransplantatie doen! Met alléén fue-ht bedek je géén goed kalende kop met getransplanteerd haar! Denk aan ´t mottenkopje!

Groet The Hairobservator


Laatst gewijzigd door Henk; 10 december 2006 om 18:06 Reden: Discussiëren prima, maar dan wel met respect.
hairobservator is offline   Met citaat reageren