Los bericht bekijken
Oud 9 december 2022, 11:23   #96
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
En dan lees je deze nieuwe review en het antwoord daarop van Visus en dan denk ik waarom ben ik dan wel behandeld??

Visus gaf aan dat de verwachting van mijn donor vanwege 2x eerdere FUT het gevolg is van het behaalde onvoldoende resultaat. dit staat in mijn dossier door Visus zelf geschreven.. als je dan deze reactie lees van Visus hieronder dan is dit geheel tegendraads. kan ik dit gebruiken als bewijs voor een advocaat?



J B
1 review
2 dagen geledenNIEUW
UPDATE:
Jullie geven aan aan de goedkoopste te zijn onder de klinieken die haartransplantaties in Nederland uitvoeren. Dat is simpelweg niet waar. Ik ben ook in Nederland behandeld en ik heb € 2.400,00 betaald voor meer dan 2000 grafts. Dat zou bij jullie € 3.499,00 kosten. De € 2.400,00 is trouwens de vaste prijs voor een onbepaald aantal grafts. Daarbij zit alles inbegrepen wat er bij jullie ook inbegrepen zit en zelfs meer, namelijk ook drie PRP behandelingen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Online de haartest ingevuld en bericht terug ontvangen dat ik niet geschikt ben voor een haartransplantatie. Er werd aangegeven dat een reden daarvoor kan zijn dat het donorgebied niet toereikend is. Ook niet uitgenodigd op locatie om een beter inzicht te krijgen.

Vervolgens bij een andere haarkliniek geweest voor een haartransplantatie. Hartstikke tevreden met het resultaat en ook nog eens duizenden euro’s goedkoper (ook een vaste prijs voor onbeperkt aantal grafts).
1
Reactie van de eigenaareen week geleden
Beste J.B,

Dank voor je beoordeling. We vinden het jammer om te vernemen dat je ontevreden bent geweest over de dienstverlening van Visus Haarkliniek. Wij hebben kwaliteit en veiligheid hoog in het vaandel staan en houden ons daarbij strikt aan onze interne protocollen die zijn opgesteld op basis van (inter)nationale richtlijnen. Daarbij nemen we geen risico’s en stellen we een goed resultaat voor op.

Een haartransplantatie behandeling bestaat uit twee onderdelen, waarbij we zowel focussen op het donorgebied en het implantgebied. We willen voor beide delen een goed resultaat en herstel na de operatie. Waarschijnlijk was de verwachting voor het resultaat van uw donorgebied onvoldoende, waardoor we niet over zijn gegaan tot een behandeling. Andere klinieken beoordelen en werken wellicht op een andere manier, wij doen daar geen uitspraken over. We zijn in ieder geval blij om te vernemen dat je tevreden bent met je behandeling en het resultaat. Geniet van je nieuwe kapsel!

Wij zijn de goedkoopste onder de klinieken die haartransplantaties in Nederland uitvoeren en dat is dan ook precies de reden waarom we de laagste prijsgarantie hebben.
hairry is offline   Met citaat reageren