Los bericht bekijken
Oud 11 december 2022, 19:58   #100
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
4,5 maand

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DRMR35 Bekijk bericht
Echt vervelend dat je slechte ervaring hebt bij Visus. Maar er zullen ook mensen zijn die een positieve ervaring hebben. Ze doen +500 behandelingen per jaar. Als die allemaal ontevreden zouden zijn zou je hier veel meer negatieve ervaringen lezen.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die Visus als positief ervaren. als je van helemaal niets naar een matig resultaat gaat lijkt het natuurlijk nog iets..

ik ben nu precies 4,5 maanden verder en eigenlijk zie ik nog geen verschil met een maand geleden. er is dus in die maand nog helemaal niets gebeurd. het lijkt er eerder op dat al de haren er binnen 3 maanden door waren en er niets meer bij komt. de haardichtheid blijft om te huilen. er is totaal geen haardichtheid. ik zie tussen de haren in veel lege plekjes waar niets groeit. de haarlijn lijkt het volst, maar daar had ik ook al haar staan voor de transplantatie dus die paar haren meer die erbij gekomen zijn doet het dan net iets voller lijken. ik kan mij alleen niet voorstellen dat dit 1850 grafts erbij zijn. wel staan er multigrafts als een dikke haar voorin op de haarlijn. dit is nog best lelijk ook.

mijn haar lijkt wel iets voller als ik er minoxidil in gedaan heb , dan word het wat vettiger. als ik mijn haar net gewassen heb is het nog dunner en lijk ik nog kaler. ook speelt belichting en hoe het licht erin valt een belangrijke rol. en ook de positie waarin de foto is gemaakt.

ik heb verschillende foto's op dezelfde dag vandaag gemaakt ,en allemaal bij bewolking dus niet in de zon. maar bij meer belichting lijkt de kruin ook kaler. ook zijn de zijkanten in mijn donor gebied nog erg dun. het haar aan de achterkant lijkt wat voller geworden maar dit weet ik niet zeker. als het wel zo is dan heeft visus daar niet kunnen oogsten en kan het haar zijn terug gegroeid. een goede kliniek kan hier dan mogelijk nog wel iets mee. maar visus blijven prutsers. niet kunnen oogsten omdat de huid strak zou zijn vanwege eerdere fut. hoe verzinnen ze het. ik voel mij nog altijd flink opgelicht!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4,5 maand.jpg‎ (142,3 KB, 151x gelezen)
Bestandstype: jpg 4,5 maandden.jpg‎ (124,0 KB, 136x gelezen)
Bestandstype: jpg 4,5 manden.jpg‎ (90,3 KB, 123x gelezen)
Bestandstype: jpg 4,5 maande.jpg‎ (86,4 KB, 136x gelezen)
Bestandstype: jpg 4,5 maanden.jpg‎ (145,3 KB, 123x gelezen)

Laatst gewijzigd door hairry; 11 december 2022 om 20:22
hairry is offline   Met citaat reageren