Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2022, 23:19   #11
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Fijn dat je gesprek goed is verlopen man.

Vervelend dat het litteken vrij lelijk is geworden maar volgens mij kwam dat niet als een verrassing.

Het advies dat is gegeven klinkt trouwens behoorlijk goed en logisch. Het vooraanzicht is inderdaad het meest belangrijk.

Ga je ook overwegen om medicatie te gebruiken om zo je kruin stabiel te houden? Het hangt natuurlijk ook af van je leeftijd.

Op de kruin transplanteren is over het algemeen lastiger. Ik heb vaker gelezen dat er minder overlevingskans is maar volgens mij is het vooral zo dat de kruin gewoon minder gauw vol lijkt qua aanzicht. Daardoor heb je meer grafts nodig naar verhouding. De haren moeten ook op een andere manier geplaatst worden. Niet iedere kliniek kan dit even goed.

Medicatie hebben we het ook nog over gehad. dht remmers ,alleen schijnt dat je testosteron level weer te verlagen. ik doe wel al jaren aan krachttraining met name zwaar bankdrukken en legpressen. mijn leeftijd is 49 jaar. ik heb ook heel wat spiermasse opgebouwd en zou dat niet graag kwijt willen.

welke middel voor de kruin zou ik wel kunnen gebruiken zonder mijn kracht kwijt te raken?
hairry is offline   Met citaat reageren