Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2021, 21:43   #37
Mazomenoz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Talking Twee maanden na HT

Zo daar ben ik eindelijk.

Het ziet er goed uit bij je Ssg92, rustige huid en her en der een langere haar. Ik herken het 'beeld' hoor!


Voor mij is het nu twee maanden geleden dat de HT plaatsvond. De huid bovenop mijn hoofd is nog wat gevoelloos, al dat wel een heel eind hersteld is. Ook waren er de afgelopen weken zo'n 8 onderhuidse ontstekinkjes. Na en dag of twee waren ze weer weg.

Het donorgebied is volledig hersteld en de vochtophoping zijn ook zo'n twee weken geleden verdwenen. Wel zitten er af en toe pijnlijke puistjes, wat ik voor de HT nooit heb gehad.

De implantaten zijn zichtbaar, de ene beter dan de andere. Er zitten ook langere haren tussen, die niet zijn uitgevallen. De huid is rustig en niet rood. In de zon draag ik nog steeds een petje, dat voelt beter dan de volle zon er op laten branden.

Verder heb ik weinig te melden. Alle ongemakken zijn verdwenen en ik ben er niet dagelijks meer mee bezig.

Week of 3 geleden naar de kapper geweest, die voor het knippen gelijk al zijn scharen, kammen en attributen met alcohol ontsmette bij het zien van de implantaten. Het verbaasde me dat hij goed op de hoogte was. HT gebeuren dus nog meer dan dat ik al dacht.

Nog steeds geen spijt van de HT, op naar de komende maanden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2021-05-30 21.10.48.jpg‎ (157,4 KB, 271x gelezen)
Bestandstype: jpg 2021-05-30 21.10.41.jpg‎ (160,3 KB, 189x gelezen)
Bestandstype: jpg 2021-05-30 21.10.29.jpg‎ (167,5 KB, 197x gelezen)
Mazomenoz is offline   Met citaat reageren