Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2021, 12:49   #43
Mazomenoz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
Whaddup guys tijd voor de 3-maanden update! Ik kijk al een tijd uit naar dit punt want dit is waar het echt begint.

Zoals ik al zei was m'n hergroei al een beetje begonnen na 2 maanden. Sinds 2 weken is dit exponentieel versneld en zie ik steeds meer nieuwe haren erbij komen. Ik heb het dit keer nog niet getrimd en twijfel een beetje of ik het alvast wat laat uitgroeien, ik zie wel hoe het loopt. Een hoop haren moeten nog wel doorkomen maar voor 3 maanden lijkt dit me prima op schema.
Alwéér een maand verder, het gaat ongemerkt snel.... Goed je weer te lezen en het tussentijdse resultaat te zien!

Jouw huid waar de implantaten zitten, oogt echt een stuk rustiger dan bij mij. Ik blijf zo her en der puistjes en hobbeltjes houden, die ook nog eens jeuken. Sowieso 'jeukt' het hele implantatengebied nog wel licht.

Op 29 juni is het voor mij 3 maanden geleden. De hoofdhuid boven de implantaten voelt bijna weer aan als normaal; een licht verdoofd gevoel is er nog steeds, maar weer minder dan een maand geleden.

Verder ben ik ook tevreden met de langere haartjes die er al groeien en de donsjes die er ook tussendoor zitten. Met mijn vingertoppen voel ik ook de stoppels van nog meer haartje zitten.

Wat gaan we volgende maand melden hè Ssg92?

Ik heb er zin in!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2021-06-25 12.42.50.jpg‎ (166,4 KB, 182x gelezen)
Bestandstype: jpg 2021-06-25 12.42.55.jpg‎ (165,2 KB, 154x gelezen)
Bestandstype: jpg 2021-06-25 12.42.58.jpg‎ (154,3 KB, 203x gelezen)
Mazomenoz is offline   Met citaat reageren