Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2009, 21:35   #215
NCK
HaarWeb lid
 
NCK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2008
Berichten: 24
Blast from the past...

Hallo allemaal,

In beginsel had ik nooit verwacht dat een zo simpele vraag van een newbee, een dergelijke lange discussie zou veroorzaken die soms in het geheel niet meer aansloot bij mijn oorspronkelijke vraag: "Doen of niet doen?".

Ja, het is IK! het, NCK (tadaaaaa!), de oorspronkelijke starter van deze discussie (iemand nog even naar pagina 1 om mijn relaas van een aantal maanden geleden te lezen?) ;-)

In ieder geval, dankzij dit forum heb ik een tijdje geleden een aantal besluiten genomen die ik jullie niet wil onthouden.

Ik ging naar TH om info in te winnen aangaande een HT, in de veronderstelling dat het zoiets was als je tanden bleken.

Vlak daarna, ben ik me eens goed gaan orienteren op het forum hier en heb ik veel verhalen gelezen, adviezen gehad en meningen gehoord, waarvoor dank. Iedereen hier heeft eenzelfde probleem, en allemaal willen we een oplossing.

Persoonlijk ben ik erg blij dat ik me eerst ingelezen heb hier op het forum. Het heeft mijn ogen geopend.

Dus, hoever ben ik nu?

1. Ik ben begonnen met Fina in september 2008;
2. Als ik ooit een HT zou nemen, dan doe ik geen FUT;
3. Een FUE zou voor mij de enige optie zijn, gezien alle verhalen;

Ik ben erg blij dat ik het HAARWEB forum heb ontdekt, ik dacht veel en veel te makkelijk over een HT op basis van FUT.

Voorlopig ben ik aan de Fina, en om heel eerlijk te zijn geeft het gevoel dat ik er wat aan doe om mijn haren te behouden in dit stadium al voldoening. Ik kijk niet meer lijdzaam toe hoe mijn haar dunner wordt. Het placebo effect werkt dus in ieder geval, en aangezien Fina redelijk betrouwbaar is, vertrouw ik ook op de verdere werking ;-)

Anyway, geen HT voor mij voorlopig.

Ik blijf het forum regelmatig bezoeken en volg de discussies met veel plezier. Mocht ik wat nieuws te melden hebben, dan zal ik dat zeker doen.

In ieder geval allemaal heel hartelijk bedankt voor de adviezen, jullie verhalen, steun en vaak ook komische reacties!

Met vriendelijke groeten,

NCK

En voor 2009: "May the best of your past be the worst of your future!"
__________________
We are so vain that we even care for the opinion of those we don't care for.

Regime:
- 1,25 mg. Finasteride per dag (sept. 2008)
NCK is offline   Met citaat reageren