Los bericht bekijken
Oud 24 april 2019, 18:03   #5
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mohawk Bekijk bericht

Het is toch ongelooflijk... Ik twijfel tussen €5600 en €1700 voor - op papier - precies hetzelfde..

Wil hier niet HWI promoten maar heb je goed vergeleken tussen resultaten?
Ik vind op het eerste zicht geen foto's van resultaten van medical point terug.
Ik ben zelf aan het vergelijken tussen dokters die 5000 euro vragen voor 1000 grafts en ik kan jou zeggen dat zelfs tussen die high end dokters er nogal verschil zit in kwaliteit.
Focus u niet alleen op het feit dat je meer haar zal hebben maar ook hoe natuurlijk het eruit zal zien. Denk ook goed na hoe uw donor er kan uitzien na zo'n sessie aan dumpprijzen.
Het grootste verschil in prijzen komt door de tijd die ze aan jou besteden. Vb een turkse dumpingprijs kliniek met all-in tarief voor unlimted aantal grafts gaat 5-6 uur bezig zijn met 3000 grafts, een duurdere kliniek gaat 2 dagen lang 12 uur hiermee bezig zijn. Een groot deel van die 24 uur gaat door een dokter zijn uitgevoerd zijn waarbij bij de goedkope een dokter alleen maar dient om uw haarlijn te tekenen...
De goedkope kliniek gaat bijna geen onderscheid maken tussen grafts van 1 of van 4 grafts dus je kan zo maar lekker een haarlijn hebben vol met multigrafts. Een duurdere dokter gaat met een loep de juist grafts kiezen, ze eventueel nog nabewerken onder een microscoop enz. Kost allemaal meer tijd en duurder materiaal. Voila, zie uw prijsverschil.
eddy_wally is offline   Met citaat reageren