Los bericht bekijken
Oud 29 maart 2020, 18:54   #5
Dennis54321
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Inderdaad, een soort van replicel light versie.


Lees zeker onderstaande thread door: https://www.hairlosstalk.com/interac...-in-uk.123798/


Ook belangrijk om verwachtingen realistisch te houden. Dit is een soort van "maintenance" therapie, dus hopelijk stopt of vertraagt het op zijn minst de haaruitval (zoals fina) voor X-periode. Bij regenera zeggen ze 2-3 jaar maar dat verschilt bij iedereen natuurlijk. Kan zijn dat je het elk jaar moet doen.



Hoe dan ook indien dit echt werkt zou dit fantastisch nieuws zijn. Geen hormonaal vergif meer nemen om je haar te behouden. En je kale plekken vul je in door FUE haar transplantaties.
Hi Pioneer,

Dacht het al dat dit een soort light versie was ... Ik ben ondertussen al op consult geweest en ik heb best vele mooie voor en na - foto's gezien van de kliniek waar ik op consult was.

Als het de haaruitval kan stoppen of sterk kan verminderen is dit naar mijn insziens een remedie tegen deze ziekte genaamd AGA...

Het kost in Spanje slechts 600euro... Als je het dan jaarlijks moet doen valt dit best nog goed mee ! Hier kost het 1700euro... Een pak duurder dus ! Maar ik ga het eenmalig hier laten doen, en als het dan blijkt te werken dan ga ik opteren om in de toekomst naar Spanje af te reizen.

Ik vind het alleen enorm vreemd dat er zo weinig ervaringen te lezen zijn online ... Terwijl Regenera toch al sinds 2015 bestaat voor de behandeling van AGA...
Dennis54321 is offline   Met citaat reageren