Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2021, 13:36   #10
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie Hans. Ik wil het best wel proberen en een tijdje aankijken maar ik ben heel bang voor permanente schade. Ik moet er niet aan denken dat ik hem straks niet meer overeind krijg of dat die krimpt. Ik zit daardoor in een erg lastig dilemma.
Van een maand proberen krijg je echt geen permanente schade. Vergelijk de bijsluiter van paracetamol maar eens met finasteride. Je schrik je kapot als je leest wat paracetamol allemaal kan doen.

Ik bedoel maar te zeggen dat ze zoveel mogelijk (zeldzame) bijwerkingen benoemen in de bijsluiter. Het is een amerikaans product, ze hebben geen zin dat iemand een zaak start vanwege een zeldzame bijwerking.

Er hoeft er maar 1 tussen die miljoenen mensen zitten die een slappe krijgt. Als het dan niet als bijwerking staat vermeld krijgen ze een miljoenen claim. Overigens krijgt het merendeel van de mensen die finasteride gebruiken helemaal geen bijwerkingen.

Het leven zit vol risico's. De kans dat je straks imagoschade oploopt is overigens veel groter dan de risico's die finasteride met zich meebrengt. Een geïmplanteerde haarlijn met daarachter een kaal gebied is namelijk nogal schadelijk voor je imago en je mentale gezondheid. Just Saying..

Edit: @FVDS Je kunt ook starten met een lage dosering en kijken wat er gebeurt. Bijv. met 0.25mg en wellicht later ophogen naar 0.5mg als er geen bijwerkingen optreden

Laatst gewijzigd door Hans90; 26 februari 2021 om 13:42
Hans90 is offline   Met citaat reageren