Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2006, 11:16   #6
Paco71
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2005
Berichten: 36
hey darkster,

voor mij komt dat inderdaad op zo'n 1000 euro per jaar, maar als je een haarstijl hebt dat minder gestyled moet worden, kom je zeker met de helft van het budget toe

de kosten van mijn kapper zijn overigens 10 euro voor het bijknippen en 18 euro als het ingeknipt moet worden.

wat de John Travolta haarlijn betreft: ik denk eerlijk gezegd dat een volle haarlijn bij mij onnatuurlijk zou overkomen. als je kijkt naar de foto's zie je dat mijn slapen ook geleden hebben onder haaruitval. en als je dan je haar rechtzet, valt dat contrast onmiddellijk op, vrees ik.

maar goed, niets belet me om geleidelijk aan die inhammen te laten opvullen bij de volgende haarwerkjes. als je om de drie maand een nieuw haarwerk hebt, kan je wat experimenteren met haarlijn, density (wat dat betreft ben ik er), haarkleur ...

trouwens nog een vraagje voor mijn lotgenoten: ik vind het bruin dat ik nu genomen heb wel top, maar het contrasteert nogal met mijn wenkbrauwen die lichtbruin zijn. mijn wenkbrauwen zijn immers over een periode van 10 jaar veel lichter geworden dan vroeger. Iemand ervaring met het verven van wenkbrauwen? Hoe, waar, wat? Komt het natuurlijk over?

Groetjes van Paco
Paco71 is offline   Met citaat reageren