Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2006, 13:11   #10
Paco71
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2005
Berichten: 36
Wow, leuk zeg al die reacties. Ben blij dat ik bakken info kan doorgeven
Hai Ber, we hebben inderdaad ongeveer dezelfde haarkleur en hetzelfde model.
Ik kan je echt Wella Color Touch aanraden. Het is een kleurspoeling zonder ammoniak maar levert volgens mijn kapper duurzame en natuurlijke resultaten op. Ik heb toon nummer 4 genomen (gewoon bruin)Het is een halve toon donkerder dan mijn eigen haar wat goed uitkomt want daarmee zijn de grijze haren ook gedekt (met een kleurspoeling kan je niet lichter gaan)Deze kleurspoeling dekt ze voor 50% wat heel natuurlijk overkomt. Inderdaad trendy kapsels gaan ten koste van de duurzaamheid. Dat is een keuze die elke hw-drager voor zichzelf moet uitmaken. Dit is de eerste keer dat ik een brushback neem en dat scheelt echt heeeeel veel voor mijn kapsel. Vroeger nam ik een freestyle. Dat ging ook wel maar ik kreeg nooit dit resultaat. Dit is denk ik mijn vierde hairlacer en ben er nu wat density betreft (ben al 1 jaar klant bij Hairlacer). Maar ik draag al hw-en sinds 1999. In andere threads zullen jullie mijn frustrerende ervaringen met Haarwerken Smedts kunnen nalezen. Mijn allereerste haarwerk (vóór Smedts) was een matras (of een dooie rosse kat) op een vlecht dat meer een marteltuig uit de middeleeuwen was dan een haarwerk. Man, man, man. Deed dat pijn!

Hai Echo, ik kleef al 6 jaar zelf mijn hw-en. Toen ik ermee begon had ik nog maar een paar haartjes op mijn kop die met elkaar stonden te vechten . Die heb ik er meteen afgeschoren want die dienden tot niks. Nu ben ik helemaal kaal bovenaan. Niet dat die haartjes verstikken onder het haarwerk maar kaalheid is genetisch in de familie. Mijn broer en vader zijn ook helemaal kaal geworden. Alleen was ik het sneller (al op mijn 24ste) door een erge vorm van acne op mijn hoofdhuid. Ik heb dus ook geen mooie schedel. In het zonlicht heb ik heel veel acne-littekens op mijn hoofdhuid. En dat is ook meteen de tweede reden waarom ik een haarwerk draag.Kaal zijn is al erg, maar als je dan nog eens littekens hebt, kan je ook niet gaan voor een Yul Brunner coupe. Dus nee, ik was eigenlijk al bijna helemaal kaal en het afscheren van de laatste der mohikanen deed me eigenlijk niets. Het haarwerk is ook nooit afgevallen of scheef gaan zitten of zo. Dat is een bekende filmgrap, maar als je het goed verlijmt, kan dat niet voorvallen. Wat ik wel moet doen, is 's ochtends de randjes inspecteren (vooral vooraan als je je haar in een kuif draagt) want die moeten soms met wat lijm op een oorstokje bijgewerkt worden. Ik moet er bijvertellen dat ik wel een vette hoofdhuid heb.

Nog vragen? Stel ze gerust! Ik beantwoord ze met veel plezier.

Groetjes van Paco.
Paco71 is offline   Met citaat reageren