Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2006, 13:54   #13
Paco71
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2005
Berichten: 36
Hey Ber,

de duurzaamheid van de kleur moet ik nog uittesten, ik hou je zeker op de hoogte. zaterdag vertrek ik voor twee weken naar de zon en we zullen zien hoe goed de kleur blijft zitten. de vorige keer had ik het ook geverfd met verfuit de supermarkt (L'Oréal Excellence) en inderdaad, het haar gaat gemakkelijker breken en de knoopjes laten sneller los doordat de oxidatie sterker is. En de kleur was doffer, niet even natuurlijk als deze kleurspoeling.

met alcohol bedoel je de lace releaser? of gewone alcohol van de apotheek? en krijg je alles gemakkelijk en helemaal proper? ik moet in het oog houden hoe erg de citrusdesolver aan deze kleur gaat vreten. maar jouw manier van schoonmaken zou een oplossing kunnen zijn als dat het geval is.

knoopjes zelf bleken is idd een oplossing, maar ik kan je verzekeren dat die blonde knoopjes helemaal niet te zien zijn. maakt een heel groot verschil uit, vooral voor bruinharigen als wij

ik gebruik de No messy stick als lijm, gemakkelijk dat dabbertje, maar wil graag de crème glue even uittesten.

groetjes

Laatst gewijzigd door Paco71; 31 mei 2006 om 13:56 Reden: aanvulling
Paco71 is offline   Met citaat reageren