Los bericht bekijken
Oud 23 december 2013, 17:49   #55
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Balding Bekijk bericht
Ja de kruin gaat niet zo dicht worden als de rest , dit was mijn 2e behandeling, waarbij ik had aangeven om de ook de 1e HT plekken aan te vullen zodat het wat voller wordt. Dat is uiteindelijk ten koste van mijn kruin gegaan heeft later gebleken. Als de grafts enkel in de kruin waren gebruikt, zou de kruin wat voller worden denk ik. Volgens Esteworld heb ik nog 2000 grafts zitten die nog gebruikt kunnen worden voor een 3e behandeling. Die zou ik eventueel in de kruin willen plaatsen. Maar ik zie het wel over een maand of 8,

Een vraagteken die ik heb is, Esteworld gaat voor max graft. Deze keer is er 2600 grafts geoogst, ik bedoel , als er hiernaast nog 2000 beschikbaar was, waarom niet meteen 3500 ofzo meenemen en de kruin wat dichter krijgen. Was ik er meteen van af en scheelt weer een extra HT. Zou heel goed een verdienmodel kunnen zijn van esteworld(iets was in 2 keer gedaan kan worden verspreiden naar 3)

MHT weet ik zo nog niet, ik zal de komende periode mijn minox+fina regime weer starten, wellicht zal dat een positieve effect hebben op de kruin.
Ik denk dat juist beter is dat ze niet grote mega sessies doen.. Is ook grotere klap voor je donor..
ikzelf is offline   Met citaat reageren