Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2021, 21:03   #1
HaarTrans123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2021
Berichten: 14
Geslacht:
Haartransplantatie Beau Clinic / 1400 grafts / Eind zomer 2020

Beste lotgenoten,

Afgelopen zomer 2020 heb ik, op 25-jarige leeftijd, een haartransplantatie laten uitvoeren bij Beau Clinic te Nieuwegein. Ik heb alleen inhammen en voor de rest goed haar. Ik heb bij meerdere haarklinieken geïnformeerd naar de mogelijkheden maar ik vond Beau Clinic op het eerste oog een professionele kliniek die mij op mijn gemak stelde. Ik had verder geen verstand van haartransplantaties.

Tijdens het consult zei ik dat ik graag de inhammen opgevuld wilde hebben en benadrukte dat het dik moest zijn. De desbetreffende arts zei dat er met 1400 grafts een goede bos zou groeien op de plekken waar dit moest. ik vond 1400 grafts wat aan de weinige kant en heb nogmaals gevraagd of het dan een volle bos zou gaan worden. Waarop de arts zei: ''Ja, daar hoef je je geen zorgen over te maken''. Ik vertrouwde de arts op zijn kennis en kunde.

Nu 8,5 maand verder begin ik mij toch wel echt een beetje zorgen te maken over de haardichtheid van het getransplanteerde gebied. Naar mijn mening is het nog veel te dun en als ik het goed begrijp van anderen zal het niet heel veel dikker meer worden. Mijn vraag is: hoe denken jullie over het resultaat tot nu toe? De foto's zijn vandaag gemaakt. De haartransplantatie is dus ongeveer 8,5 maand geleden uitgevoerd. Ik ben overigens ook drie prp behandelingen verder.

Misschien heeft het nog wat tijd nodig maar mijn gevoel neigt naar dat het toch een beetje een teleurstelling gaat worden.

Groetjes!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Haar 1.jpg‎ (141,4 KB, 681x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 2.jpg‎ (139,0 KB, 553x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 3.jpg‎ (147,6 KB, 493x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 4.jpg‎ (139,4 KB, 451x gelezen)
Bestandstype: jpg Haar 5.jpg‎ (149,9 KB, 510x gelezen)

Laatst gewijzigd door HaarTrans123; 19 mei 2021 om 12:31
HaarTrans123 is offline   Met citaat reageren