Los bericht bekijken
Oud 27 april 2005, 16:24   #35
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH
Ik weet niet over welke miljoenen je het hebt, maar ik betwijfel of 'Amerika' nog ergens op de wereld tienduizenden mensen in massagraven heeft weggestopt. Ik neem aan dat je het woord 'miljoenen' kiest omdat het zo dramatisch en groot klinkt.
Ik vind het heel erg dat je slecht op de hoogte bent. Amerika heeft om te beginnen in Japan door die atoombommen heel veel slachtoffers gemaakt, en daarna hebben ze Sadam Hussein wapens gegeven om russen te vermoorden.
Een tijd later zijn ze zelf Sadam hussein eind jaren '90 gaan aanvallen en laatst nog. Ook in Afghanistan was dat het geval. Eh, Vietnam je wilt niet weten hoeveel er zijn vermoord door Amerika. Ook in Zuid Afrika heeft Amerika veel doden op zijn naam. Oorlog tussen Amerika en Sovjet-Unie dat heeft ook levens gekost.

Het zijn geen enkele tienduizenden mensen, maar echt miljoenen. Amerika heeft overal wel mensen vermoord en nu is Amerika zogenaamd iemand die vrede wil. Eerst iemand express pijn doen en dan vervolgens met een verband aankomen.
simbah is offline   Met citaat reageren