Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2008, 00:21   #51
kokos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2008
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geelblauw Bekijk bericht
Precies! Het is zo onlogisch om iets van buitenaf te bestrijden, wat van binnen veroorzaakt wordt.
ja, klopt.
maar het kan ook zo zijn dat de schimmel dus al op je hoofdhuid zit & de schimmel datgene is die de schilfers telkens aanbrengt, en ketoconazol moet zogenaamd de schimmel verwijderen om van die infecties af te komen. hmmm, een positieve instelling is ook belangrijk voor de herstelling, maar het lukt me maar niet om te geloven in ketoconazol.

maar los van dat, vandaag heb ik mijn haren verkort naar 1,5 cm (snik) zodat ik overzichtelijker & makkelijker kan experimenteren met zalfjes aanbrengen op mijn hoofdhuid.
er wordt gezegd dat knoflook aanbrengen op je hoofdhuid ook goed voor je hoofdhuid is, misschien dat ik dat eens probeer.

ik merkte wel op dat mijn haar dunner is dan 2½ jaar geleden toen ik ook 1,5 cm had geknipt, ook dat deed mijn hartje pijn

morgen ga ik neutral shampoo halen, kijken of die goed voor mijn hoofdhuid is, want ghul rosemarijn shampoo & weleda rosemarijn shampoo geven niet bepaald een vooruitgang.
kokos is offline   Met citaat reageren