Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2008, 17:38   #56
poowie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2008
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soldaat Bekijk bericht
Tot mijn verbazing had ik afgelopen 2 douchebeurten een grote afname in het aantal haren dat tijdens het douchen in het putje viel/lag. De eerste keer ging ik met Denorex RX douchen. Dit resulteerde in bijna geen verloren haren. Toen ik daarna mijn haar ging afdrogen vielen er wel ongeveer 100 gezamelijk uit. Dit is voor mij een erg grote verbetering!

Mijn laatste douchebeurt heb ik met een neutrale shampoo en ketoconazol gedoucht. Dit resulteerde weer in bijna geen haren in het putje. Na het douchen en afdrogen kwamen er alleen wel super veel haren vrij. Dit waren er weer makkelijk 500-800. Ik ga dus even geen keto meer gebruiken aangezien het lijkt alsof dit mijn haar losweekt van mijn hoofd.

Wel heb ik nog steeds rare witte spikkeltjes over mijn hoofdhuid die ook behoorlijk stinken als je er aan ruikt. Ook plakken ze onder aan de haren (net een stukje boven de wortel). Zoals genoemd stinkt dit nogal en ik ben best wel benieuwd wat het nou kan zijn. Misschien kan het een symptoon zijn waardoor je kan herkennen wat het is.

Stinkt sebo~ exceem? Of psoriases of een andere soort schimmel/eczeem?
En talg zelf stinkt toch niet echt?
ik had ook in het begin dat die shampoo super goed werkte, maar gebruik het nu zes jaar en de werking is aardig afgenomen. Maar als ik jouw was zal ik het minimaal drie keer per week wassen en geen andere shampoo's op je hoofdhuid smeren ( dit doe ik al jaren niet meer en veel meer resultaat!! ) ik had ook last van dat stinkerige plakkerige spul, maar als ik geen jeuk heb, dan verdwijnt dit telkens
ik heb morgen een allergietest ben benieuwd!
Vandaag waste ik mijn haren, waarbij er minimaal 650 haren uitvielen ik weet me echt geen raad meer!!
poowie is offline   Met citaat reageren