Discussie: suicidaal
Los bericht bekijken
Oud 2 februari 2016, 00:49   #12
celine1971
wanhopig
 
Geregistreerd: 19 oktober 2010
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karelenfleur Bekijk bericht
Hallo Celine en nic

Het is zo herkenbaar wat je schrijft, de angst en het verdriet. Ikzelf vind mij zonder haar niet leuk, en dat heeft niets met acceptatie uit te staan. Ik spreek veel vrouwen die het ondanks dst ze voor een haarstuk of haarwerkje hebben gekozen, verbetering voelen, maar velen vinden het op-en afdoen toch nog heel vervelend. Het is ook mogelijk een goede haaroplossing te vinden met haar waarmee je kunt slapen en die mooi blijft. Dan doel ik niet op Aziatisch of synthetisch haar. Ga eens wat gesprekken voeren en schrijf op wat voor jou een elangrijk issue is. Vraag eventueel referenties. Het isolement en de depressieve gevoelens is echt iets aan te doen, en je kan een worden met je hulpmiddel zoals nic schrijft, ze voelt er zich zo prettig bij dat ze het bijna altijd draagt.
Misschien kan een lotgenoten kontakt je helpen, of kan me met een lotgenoot samen eens op pad gaan naar een Haarwerker.
Ik wens je heel veel succes en sterkte meid, maar verzamel moed en ga wat gesprekken aan.
Heel erg bedankt voor je reactie en begrip, ik denk ook dat alleen mensen die het meemaken het kunnen begrijpen, als je geen haarprobleem hebt denk je snel dan doe je toch een pruik op maar als je ermee geconfronteerd wordt dan weet je pas hoe moeilijk het is en hoeveel geld het allemaal kost voor zon pruik die maar 1 of twee jaar meegaat, en dan opnieuw pruik zoeken en wat als je geen geld heb de verzekeraars laten ons wel beetje in de kou de vergoeding is vaak niet genoeg om een goeie pruik te kopen meestal heb je twee pruiken nodig andere dingen zoals geslachtverandering dat wordt wel vergoed maar ze willen maar niet begrijpen hoeveel impact haar verlies heeft op een vrouw.
celine1971 is offline   Met citaat reageren