Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2023, 15:51   #1
Vercingetorix
Eigen aanduiding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2021
Berichten: 7
Geslacht:
Effectiviteit Essengen-6 Plus

Beste forumleden,

Ik lees veel positieve ervaringen over het gebruik van Essengen 6 plus. Tegelijkertijd is bekend dat minoxidil maar bij een derde van de mannen daadwerkelijk haargroei stimuleert, omdat het na opname via de huid eerst moet worden omgezet in een werkzame stof. Is er een reden om aan te nemen dat de combinatie topische finasteride en minoxidil effectiever zou kunnen zijn dan minoxidil alleen? Zijn er hier ervaringsdeskundigen die geen baat hadden bij alleen minoxidil maar wel hergroei ervaren met Essengen-6 Plus?

Zelf ben ik na een jaar gestopt met minoxidil omdat ik geen resultaat zag. Ik vraag me af of ik dan nog tijd en geld moet investeren in Essengen-6 Plus, of dat ik beter meteen kan kiezen voor een andere oplossing. Ook omdat ik al te lang heb gewacht en liever niet nog meer tijd (en haar) wil verliezen. Mijn huisarts lijkt bereid om me orale minoxidil voor te schrijven en een optie zou zijn om dat in combinatie met topische finasteride te gaan gebruiken. Aan orale finasteride begin ik liever niet.

Alvast bedankt voor jullie feedback.

Laatst gewijzigd door Vercingetorix; 18 maart 2023 om 16:02
Vercingetorix is offline   Met citaat reageren