Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2021, 16:47   #49
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Vandaag is mijn HT precies 2 maanden geleden. Als ik andere topics mag geloven is de 'vervelendste' periode voorbij. Ik moet zeggen dat ik mijn haar wel heb gemist, een kale kop staat mij niet, en het millimeteren ook niet. Ik zie er veel intimiderender uit dan ik ben.

Tijdens het douchen zitten er nog steeds af en toe wat dunne haartjes aan mijn hand. Ik gok dat dit van het TG is en dat het afgebroken haartjes zijn. Daarnaast ga ik ook mijn vierde week E-6 in, elke dag 2x0,5ml.

In bepaalde hoeken is mijn TG nog steeds rood-achtig. Ook hier hoop ik dat het zal verminderen naarmate de tijd vordert. Af en toe heb ik 's nachts nog pijnlijke steken op mijn DG en TG, maar niet ernstig of vaak genoeg om er echt een punt van te maken. Ik meld het hier eerder om te kijken of anderen dit herkennen.

Hoewel je het niet direct ziet is mijn puntje natuurlijk haar aan de voorkant iets borsteliger. Op foto's met korter haar van vorige updates zie je een soort driehoekje waar het haar dunner is. Hopelijk voorkomt de E-6 dat dit snel uit gaat vallen/nog dunner wordt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg maand 2 1.jpg‎ (105,4 KB, 295x gelezen)
Bestandstype: jpg maand 2.jpg‎ (105,8 KB, 240x gelezen)
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren