Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2006, 21:50   #3
ingevdb
ingeske
 
ingevdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 95
welkom op dit forum!!

heel goed dat je je verhaal hebt neergezet...
over hoeveel je trekt, mm, kweet niet, volgens mij doet dat niet zoveel ter zake. ik bedoel, ik vind persoonlijk 6 haren per dag ook erg weinig, en mij lukt het zelden om het daarbij te houden, maar je trekt, hoe dan ook, dus het is een probleem, en je wil er kennelijk vanaf. en hoe je dat doet, zal denk ik niet echt verschillen van iemand die bij wijze van spreken 100 haren per dag uittrekt.
en dan dus verder over hoé je dat doet, dat is natuurlijk iets heel complex en ook heel persoonlijk, ik geloof dat iedereen voor zichzelf zoveel mogelijk moet zoeken wat haar (of hem) het meest helpt... en dan sluit ik me aan bij eus: lees hier rustig wat, en je vindt wel tips waar je wat aan hebt...
TTM is missch wel vergelijkbaar met nagelbijten, alleen lijken er veeeel meer mensen te zijn die nagelbijten, het is daardoor blijkbaar meer "aanvaard" (ik bedoel, je wordt niet raar bekeken als je in t openbaar op je nagels zit te kauwen), en als je hele korte of zelfs amper nagels hebt, is dat ook minder "ingrijpend" dan wanneer je met kale plekken moet rondlopen. maar qua gedrag heeft het er missch wel wat van weg...
veel sterkte en succes op je weg!! hopelijk lezen we gauw meer van jou,
liefs,
inge
ingevdb is offline   Met citaat reageren