Discussie: Help!
Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2008, 17:11   #9
verdrietigmeisj
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2008
Berichten: 2
Hee! Wow, ik heb PRECIES hetzelfde als jij hebt! Ik ben ook 14, bijna 15 en heb ook echt overal haar op m'n hele lichaam. Zwarte haartjes. Echt overoveral!! Ik had toen ik vroeger jong was ook al zwarte haartjes op mn benen en armen en toen ik 12 was begon ik ook met scheren. Ik voel me ook echt heel erg depressief hierover, omdat ik nu dus ook overal haar op mn rug heb, buik, billen, borst, en ik echt niet spontaan meer naar het zwembad kan gaan of strand, omdat ik me er te erg voor schaam. En het is echt wel duidelijk te zien!

Maar Marte, jij zei dat je de haartjes er nu niet moest uittrekken, omdat het anders erger zou worden. Maar ik hars mn buik/rug/borst/billen nu, want anders kan ik me helemaal nergens meer vertonen!!! Maar wordt het dan echt erger later :O:O Want het is toch zo dat als je nu al harst, het alleen maar minder gaat worden?? En ook al toen ik er vroeger nog niks aandeed, werd het alleen maar meer en erger enz!1 Dus.. ik moet er wel iets tegen aandoen..

Ik scheer mn armen trouwens, en ik heb ook zwarte haartjes in mn gezicht, en ik draag mn haar daar ook voor. Ik weet precies hoe je je voelt moii!!!
verdrietigmeisj is offline   Met citaat reageren