Discussie: Help!
Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2008, 13:57   #12
verdrietigmeisj
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2008
Berichten: 2
Maar als ik alleen de haartjes op mn buik, rug, billen hars in de vakanties als ik in mn bikini moet (en dat is ong 4x per jaar), dan is de kans toch niet zo groot dat ze sterker terug komen en dikker ?????
Maarja, ik ging gister naar het strand met 2 vriendinnen van me, en tot mn verbazing had m'n vriendin, die gewoon blond haar heeft, totaal niet harig ofzo is. allemaal donkere lange haartjes op dr bovenbenen, helemaal vol en ook donkere lange haartjes op dr buik die heel erg op vielen :|!! en m'n andere vriendin bleek dat ook te hebben, maar die had ze ervan af geharst, het klopt dus wel dat sommige andere meisjes het ook hebben, ook al had je het neit verwacht.

Maar ik hars alleen, ik scheer alleen m'n benen, maar hars mn buik etc. en dat 4x per jaar, en dan worden ze toch echt niet stugger?? of is de kans dan nog steeds groot, want ik kan gewoon niet met een harige rug etc op het strand lopen, ik zou ik me niet lekker in m'n vel voelen en dat wil ik juist!

En ik heb nog een vraagje, is het zo omdat ik nu in de puberteit zit m'n hormonen dus in de war zijn? En ik daarom meer testosteron in m'n lichaam heb zitten dan oestrogenen?? En dat ik daarom overal haartjes heb gekregen, maar is het dan zo dat als ik uit de puberteit ben, het weer in balans komt en ik dan weer meer oestrogenen heb dan testosteron en dat die haartjes dan vanzelf weggaan?

XXXX
verdrietigmeisj is offline   Met citaat reageren