Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2004, 19:07   #4
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
t heeft ook natuurlijk heel veel andere voordelen naast t gegeven dat dit beter is voor je haar: je wordt gezonder, je leeft met een beetje geluk langer, je hebt meer energie etc.

de meeste punten zijn maar kleine aanpassingen aan je leven. Je moet er zeker niet de hele dag mee bezig zijn. Als t allemaal wat wat minder nauwkeurig nageleefd wordt geeft dat ook niet zoveel, af en toe moet je ff doen waar je zin in hebt en bv lekker zuipen en op stap. zorg daarna dat je wel weer snel in je ritme komt.

Citaat:
wat alleen altijd zo is:
Mensen die last van haaruitval hebben willen er veel tegen doen (zoals ik en vele anderen op dit forum), zoals gezonder leven, veel vitamines, veel sporten, niet roken, weinig drinken, etc.
OM MAAR DIE HAARUITVAL TE BEPERKEN!!
Maar vrienden van mij gaan iedere dag om 3 uur naar bed, roken, zuipen, gebruiken soms ook andere drugs, en vreten zo ongezond als ik weet niet wat.
EN TOCH HEBBEN ZE EEN VOLLE BOS!!!
Tja...het leven is niet altijd eerlijk, maak je daar niet te druk om want daar kun je helemaal niks aan doen. zorg gewoon dat je goed voor jezelf zorgt (zonder dat t obsessief wordt), hoe die haarbos intact en een oplossing komt steeds dichterbij.

groeten
pizzacat is offline