Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2004, 03:03   #98
Yarglah
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 september 2004
Berichten: 18
Ervaring met galeatomie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boris
Picaroon, ik ben blij met jou als lid van het haarweb!! Jij bent hier de enige die galeotomie heeft laten uitvoeren volgens mij!!!

Hou ons aub op de hoogte. Oh ja ik zou als ik jouw was nog maar even wachten mte wat te gaan slikken, wie weet is straks alles relaxed daar en heb je al die tijd voor niks geslikt!
Hallo,

Ik heb in een ver verleden (omstreeks 1996 denk ik) een galeatomie laten uitvoeren door plastisch chirurg Bart Decoopman in Brugge. Het kostte 30.000 BEF als ik het me goed herinner.

Het heeft m'n haaruitval niet gestopt, maar ik kan niet uitsluiten dat het die wat heeft vertraagd. Da's natuurlijk moeilijk na te gaan he (ik kan niet weten hoe het zonder de operatie zou verlopen zijn).

Een nadeel is dat er waarschijnlijk een litteken te zien zal zijn als ik ooit helemaal kaal wordt. Geen idee hoe groot of hoe klein dat is.

Anyway, momenteel begint m'n haar vooraan en achteraan goed doorschijnend te worden, dus ik moet vlug iets vinden om de schade te beperken in afwachting van een echte oplossing.

Groetjes aan iedereen.
Yarglah is offline   Met citaat reageren