Los bericht bekijken
Oud 21 april 2020, 11:14   #7
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Themen, ik begrijp ook volkomen jouw bezorgdheid maar op een bepaald moment ga je de stap gewoon moeten durven zetten.

De goeie vrienden en collega's zullen wel eens een goedbedoeld mopje maken als ze je plots met een kale kop zien, maar geloof me... na 2 weken kunnen ze zich al niet meer voorstellen hoe het ervoor was en zien ze je op dezelfde manier als vroeger.

In veel gevallen staat de korte look ook echt nog beter dan men op voorhand zou verwachten en het mentale aspect vind ik het belangrijkste. Enerzijds weet je dat je op de goede weg bent en anderzijds ben je niet meer bezig met strategische kapsels, regen, wind, ... echt een bevrijding. Alleen daarvoor zou je al geld geven :-).

Mijn mening is ook dat je het na de ingreep beter enkele maanden kort houdt om dan alles gelijk te laten groeien. Ik begrijp dat de meesten zo snel mogelijk van die geschoren kop af willen, maar ik vind dat het pas echt opvalt dat er iets gedaan is als de zijkanten en achterkant na 3 maanden al weer lang staan en er vooraan slechts enkele sprietjes nog maar beginnen door te komen.

Boek gewoon wat consults in zou ik zeggen zodra dit weer kan. Succes!
grsuy is offline   Met citaat reageren