Los bericht bekijken
Oud 11 november 2020, 20:47   #22
petje87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 42
Geslacht:
Hierbij een update 6 weken na mijn haartransplantatie bij Fuegenix. Heb twee foto's toegevoegd van mijn inhammen. Het gaat goed de shockloss doet zijn werk. Denk dat ik 70 a 80% van de geïmplementeerde haren ben verloren.

Tot nu toe geen last van haaruitval bij de bestaande haren, oftewel niet dat ik het merk. Beide waren wel mogelijk dat het zou gebeuren, dus tot nu toe heel blij met hoe het herstel is verlopen. Het rode na de haartransplantatie was na 10 dagen volledig weg. Het blijft nog wel zoals je op de foto's kan zien een beetje roze de huid, maar geen last.

Sommige plekken zijn nog licht verdoofd ofzo bij de geïmplementeerde gebieden, maar dat wordt ook steeds minder. Zowel de shockloss als het verdoofde gevoel waren beide door de arts uitgelegd en was ervan op de hoogte.

Het enige nadeel tot nu toe is het wachten! Ik kijk er wel minder vaak na als net na de haartransplantatie, maar ik heb zo'n zin in dat de geïmplementeerde haren gaan groeien! Maar dat duurt nog wel even en dat komt later ??
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20201111_085644.jpg‎ (142,6 KB, 418x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20201111_085553.jpg‎ (139,5 KB, 435x gelezen)
petje87 is offline   Met citaat reageren