Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2021, 17:27   #18
Jeroen-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2013
Berichten: 24
Geslacht:
3 maanden update

Beste mensen,

Het is vandaag alweer 3 maanden geleden. Ik zeg alweer maar het duurt wel lang haha..

Hoe het er nu voor staat:
De haren waren groot en deels uitgevallen en er zijn er een paar door gegroeid dus die zijn nu lang. De roodheid is er nog, misschien ietsje minder maar niet echt. Bij mensen met een gevoelige huid kan het tot 6 maanden duren. Daar val ik weer net onder🤣. Het gevoel in me voorhoofd is ook nog niet helemaal terug en dat kan wel tot 12 maanden duren. Ik verwacht dat dat sneller gaat want het gaat al beter. Gek genoeg stoort dat me minder.

Vanaf vorige week is er lichte hergroei begonnen. Het is niet veel maar er zijn vooral op de rechter inham zijn er aardig wat kleine dunnen haren door gekomen. Links loopt wat achter maar daar komt ook een klein beetje door. Ik verwacht eigenlijk dat het feest nu langzaam gaat beginnen.

Je hoort hier soms dat mensen al na 2 maanden hergroei krijgen. Als je dan na 2,5 maanden bijna niks merkt gaat dat wel een beetje in je hoofd zitten maar je moet positief blijven denken. Er is mij duidelijk uitgelegd dat het na 3 of 4 maanden pas gaat beginnen.

De foto die ik heb bijgevoegd is best onduidelijk. Me oude haarlijn was natuurlijk iets ingeschoren en die haren zijn nu op een lengte dat ze naar voren vallen. De hele kleine haartjes zie je helaas bijna niet maar ik wilde jullie toch een update met foto geven. Vanaf nu zal ik proberen om elke maand rond de 20e een update te geven.

Groetjes
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg D5D23911-B2F0-4C3E-906E-E701A1C5C663.jpg‎ (131,2 KB, 480x gelezen)
Jeroen- is offline   Met citaat reageren