Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2021, 15:02   #17
Patrick1973
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2021
Locatie: Belgium
Berichten: 1
Geslacht:
Freggie, ik kan me perfect vinden in je verhaal. Ik heb me net aangemeld op dit forum. Ikzelf ben 47 jaar en heb 20 jaar geleden in Polen een FUT ondergaan rond mijn slapen. Een aantal jaren een geweldig gevoel gehad maar daarna begon mijn kruin uit te dunnen en ook de rest van mijn hoofd maar de minoxydil heeft ook wel wat tegengehouden, vermoed ik. Ik verloor gaandeweg ook mijn zelfvertrouwen maar ben sinds 2009 mijn kalende stukken aan het camoufleren met Toppik Hair Build Fibres en een spray hierover en ben hier tot nu zeer tevreden over. Je moet echter nog wel wat haar hebben om de fibres te kunnen laten binden maar bij mij zie je zo goed als niks van mijn kaalheid. Op dit moment ben ik aan het nadenken over een nieuwe FUE in Turkije waar ik op sites heel mooie dingen heb gezien, zelfs van mannen die in hetzelfde stadium zitten als mij. Ik zie ook veel mensen denken van : O als ik 40 ben of 50, dan kan ik dit allemaal beter relativeren en zo.... Ik dacht dit 25 jaar geleden ook maar ik denk eigenlijk nog hetzelfde en misschien over 10 jaar nog...
Patrick1973 is offline   Met citaat reageren