Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2021, 16:21   #2
dezcend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2006
Berichten: 51
Dank voor je post, erg interessant om te lezen.
Ik heb ook eindelijk de stap gemaakt om bij twee klinieken een consult aan te vragen voor een behandeling in Turkije, mede omdat ik nu beter/langer vrij kan nemen van werk ivm Corona.

Je geeft aan dat er een groot prijsverschil tussen de twee klinieken zitten, dit ervaar ik ook, ene betaal ik 8000 euro, andere 3000 euro ( de twee waar ik een consult heb aangevraagd) ben benieuwd waar dat enorme verschil in zit?

Nu komt mijn ijdelheid misschien even op de hoek kijken, en misschien geen belangrijke vraag maar ik ben er toch benieuwd naar, wanneer je uit de kliniek na de behandeling weer naar je hotel moet, en daarna weer op de terugvlucht zit naar Nederland, dan loop je dus met een gehavend hoofd rond? Ik neem aan dat het hoofd nog niet bedekt mag worden dmv een pet/hoed ofzo?

Nogmaals dank voor je post, heb er veel aan, ik ben benieuwd hoe lang de hoofdhuid er weer als 'normaal' uitziet, ik heb na de behandeling 2.5 week vrij, dan weer aan het werk en hoop dat het dan (bijna) niet meer zichtbaar is dat ik een behandeling heb ondergaan.
dezcend is offline   Met citaat reageren