Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2021, 12:35   #9
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajn Bekijk bericht
Dat kan, maar vind jij het niet raar en zelfs illegaal dat de assistentes die net zo goed voormalig pompbediendes bij een tankstation kunnen zijn chirurgisch werk doen aan jouw uiterlijk? Mijn punt is: als we dat normaal vinden waarom gaan we niet naar de timmerman voor de fysio? Want als diezelfde timmerman al jaren bijklust als fysio zonder ooit daarvoor opgeleid te zijn dan is dat blijkbaar ok.
Het is aan jou de keuze om een team van plastisch chirurgen bereid te vinden die de hele dag met een loep haartjes in een hoofd willen gaan prikken tegen een, voor plastisch chirurg begrippen, hongerloontje.

Ik denk dat het belangrijk is te beseffen dat grafts plaatsen voor het overgrote deel gewoon lopende band werk is: erg arbeidsintensief met weinig specifiek vereiste kennis. Waarom zou je dan niet genoegen nemen met een assistente met ruime ervaring die weet op welke punten in de HT er even wat beter opgelet moet worden? Waarom zou een plastisch chirurg met een hele hoop specifieke, dure kennis die voor een HT niet nodig is dit beter kunnen dan zij? Ik laat persoonlijk liever een timmerman mijn schuurtje bouwtje dan een architect (vergelijking klopt niet helemaal, maar whatever, voor het idee).

Ik ben helemaal met je eens dat ik nooit mijn gezicht open zou laten snijden door een assistente. Maar er is echt een enorm verschil in complexiteit tussen een nose-job en een simpele HT.

Een kapper is ook bezig met jouw uiterlijk en heeft ook niet bepaald de uni gedaan.

Laatst gewijzigd door minten; 2 mei 2021 om 12:39
minten is offline   Met citaat reageren