Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2021, 22:46   #20
spinner1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 december 2009
Berichten: 107
Goede post Freggie..

Je weet gewoon bij een ht ik ben aan het kalen, maar wil het mooiste/beste/gvd waarom heb ik zo'n doorlopende plaat aan de voorkant.

Je denkt beetje haar erbij is mooi en scheren dat plekje van ht...

Maar de realiteit is een keiharde ingreep voor lichaam en geest voor een vrij hoog bedrag.

Als de ingreep is geweest wordt het lelijk (shedding/kaal), nog lelijker (haren moeten verstevigen), nog dramatischer met de focus die je erop krijgt en uiteindelijk ben je bedoesd van wat moet ik nu/hoe zou het zijn zonder....

Een ht wordt verkocht als een mentale opluchting.. en ja het kan zo zijn in een klein geval.

In de meeste gevallen is het een mentale zwaartelast... Ookal ben je mentaal sterk het zal je pakken... En iedereen ziet het.. de kapper (voelt haren vooraan stugge structuur), je zus (is ineens dik), je vrienden en jezelf...

10.000en haren op een hoofd en dan denken dat je met een klein percentage iets nabootst.. waarbij de boor en de incisie veel breder zijn als de haar zelf.... Ookal is het iets super speciaals haar verplaatsen op detail niveau is het een botte lompe bedoeling.
spinner1 is offline   Met citaat reageren