Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2021, 17:03   #15
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Update:

Het is nu precies een week geleden dat ik mijn HT heb ondergaan en ik ben tot nu toe erg tevreden.

Mijn ontvangstgebied ziet er al een stuk minder rood uit en is ook helemaal niet gevoelig. Mijn donorgebied is ook al grotendeels hersteld al is dit gebied nog wel behoorlijk gevoelig.

Bijgevoegd twee foto's. Vanochtend gemaakt na het douchen. Het is goed te zien dat er op de inhammen wat meer grafts zitten. Dit is ook prima aangezien ik op het middelste gedeelte nog haren heb groeien (dit is dus wat verdikt).

Heb wel even een algemene vraag:

Ik was zowel mijn donorgebied als ontvangstgebied twee keer met de speciale shampoo die ik heb meegekregen van de kliniek. Echter heb ik het gevoel dat mijn donorgebied er pijnlijker van wordt.

Is het volgens jullie echt noodzakelijk om ook het donorgebied twee keer per dag te wassen? Het liefste ga ik daar alleen calendula zalf toepassen en was ik alleen nog het ontvangstgebied.

Heb het ook mijn kliniek gevraagd maar zij hebben hier niet een hele duidelijke richtlijn in. Zolang ik het ontvangstgebied maar wel echt blijf wassen.

Ben benieuwd of mensen op dit forum mij hierin advies kunnen geven.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20210507_132304.jpg‎ (139,7 KB, 627x gelezen)
Bestandstype: jpg 20210507_132238.jpg‎ (105,8 KB, 430x gelezen)

Laatst gewijzigd door FVDS; 7 mei 2021 om 17:09
FVDS is offline   Met citaat reageren