Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2021, 22:35   #38
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raarishaar Bekijk bericht
Daar ben ik weer. Nadat ik een flinke kuur heb genomen om van mijn acne af te komen (accutane), heb ik het idee dat ik veel haar ben verloren. De ''problemen'' in het leven blijf je altijd houden zoals je ziet. Fix je een probleem dan komt er een ander probleem. Zo is het leven.



Kaalheid op de kruin is veel groter en zichtbaar geworden, haar is veel dunner geworden, en aan de voorkant wat haren verloren. Volgens de berichten online zal dit nog teruggroeien maar ik heb er een hard hoofd in! Ook ben ik nu iets ouder waardoor ik gewoon de millimeter ga uitproberen.



In de afgelopen jaren is er veel veranderd in de haartransplantatie wereld met influenceren, prachtige resultaten en ook de prijzen. In hartje zomer een nieuwe laten zetten zie ik niet zo zitten. Op termijn wil ik het overwegen. Een goede en definitieve HT. Maar voor nu met de zomer in aantocht gaat de tondeuse overheen en wennen hoe deze look zal aanslaan. Het zal in ieder geval minder stress opleveren.


Ik hoop dat het verder goed met jullie hier vergaat.
Succes met je keuzes man! Is dat trouwens niet zichtbaar, je haar millimeteren als je een haartransplantatie hebt gehad (aan de bovenkant en bij de donor)
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren